Treniņi

CF WOD+Stretch
CF Wood+Stretch
Power Hour+Stretch
Intro nodarbība pie Luīzas
Nodarbība ar privāto treneri
Myzone Cardio

Kardio treniņš, kur 80% notiks aerobajā zonā, 20% anaerobajā zonā.

Nodarbībā tiek izmantota polarizētā metode, kura ir zinātniski pierādīta un kurai ir vislielākā veselību veicinošā un profilaktiskā nozīme.

Nodarbība notiek tikai izmantojot myzone, vai citas pulsa jostiņas.

 

Jaunieši 16+ Dzeltenā Open zāle

Brīvais Dzeltenās Open  zāles apmeklējums bez trenera 

Functional+ Core

Vispārējs ķermeņa treniņš, kurā ir iekļauti gan aerobās slodzes vingrinājumi, gan spēka vingrinājumi. Lielisks treniņš, lai sagatavotos ikdienas aktivitātēm. Tiek izmantots gan savs ķermeņa svars, gan dažādi palīglīdzekļi. Piemērots  jebkuram sagatavotības līmenim.

Power Hour

Spēka treniņš

Tabata

Treniņš sastāv no 4 minūšu cikliem, kas  iedalās 20 sekunžu intensīvā darbā un 10 sekunžu pauzēs. Sastāda  astoņus piegājienus, kuru laikā ķermeņa muskuļi ir nepārtrauktā tonusā. Treniņa rezultātā palielināsies ķermeņa izturība. Vielmaiņa darbosies pastiprinātā režīmā ne tikai nodarbības laikā, bet arī ilgstoši pēc tās. Liels uzsvars tiek likts uz sirds – asinsvadu sistēmas trenēšanu, muskuļu tonizēšanu.

Iepazīšanās nodarbība

Nodarbība mazā grupā iepriekš satiekoties ar treneri un izrunājot tieši Jums nepieciešamo treniņu plānu.

Functional fitness

Vispārējs ķermeņa treniņš, kurā ir iekļauti gan aerobās slodzes vingrinājumi, gan spēka vingrinājumi. Lielisks treniņš, lai sagatavotos ikdienas aktivitātēm. Tiek izmantots gan savs ķermeņa svars, gan dažādi palīglīdzekļi. Piemērots  jebkuram sagatavotības līmenim.

Iekares sistēmas

Piekares treniņu sistēma, kas tiek uzskatīta par revolūciju fitnesā. Siksnu garums ir pielāgojams dažādiem vingrinājumiem. Treniņu sistēma attīsta spēku, izturību, stabilitāti, lokanību un dziļo muskulatūru. Treniņa laikā ir jāizmanto savs ķermeņa svars, kas arī ir galvenais slodzes elements. Paredzēts kā iesācējiem, tā profesionāļiem.

Fiziskās sagatavotības treniņi motokrosam

Treniņi paredzēti, lai sagatavotos moto sezonai. Spēka vingrinājumi apvienoti ar izturības un kardio treniņiem.

Pilates

Visi pilates vingrinājumi ir vērsti uz dziļo muskuļu izturības palielināšanu, šo muskuļu nostiprināšanu, pilnībā kontrolējot katru ķermeņa kustību. Vingrinājumi tiek izpildīti mugurai saudzīgā veidā.Galvenais šīs vingrojumu sistēmas mērķis ir izkopt biomehāniski pareizu ķermeņa kustību stereotipu.

CF WOD

Workout Of the Day jeb dienas treniņš. Crossfit tipa nodarbība sastāv no dažādu vingrinājumu kopuma (svarcelšana, ģimnastika, kardio), kas katrreiz mainās. Vingrinājumi var būt gan ar savu ķermeņa svaru, gan izmantojot dažādus palīglīdzekļus. Vidējas un augstas intensitātes.

Core + Mobility

Vidusdaļas un mobilitātes stiprinošoe treniņi

Family Fitness

Nodarbība visai ģimenei, kur vecāki darbojās kopā ar bērniem izpildot dažādus vienkāršus vingrinājumus.

Bērniem nodarbība ir bezmaksas, pieaugušais iegādājās 1x zāles apmeklējumu.

Open Gym

Open Gym laikā brīvi var izmantot pieejamo zāles ekipējumu un darboties patstāvīgi

whatsApp