Treniņi

Functional fitness

Vispārējs ķermeņa treniņš, kurā ir iekļauti gan aerobās slodzes vingrinājumi, gan spēka vingrinājumi. Lielisks treniņš, lai sagatavotos ikdienas aktivitātēm. Tiek izmantots gan savs ķermeņa svars, gan dažādi palīglīdzekļi. Piemērots  jebkuram sagatavotības līmenim.

Iekares sistēmas

Piekares treniņu sistēma, kas tiek uzskatīta par revolūciju fitnesā. Siksnu garums ir pielāgojams dažādiem vingrinājumiem. Treniņu sistēma attīsta spēku, izturību, stabilitāti, lokanību un dziļo muskulatūru. Treniņa laikā ir jāizmanto savs ķermeņa svars, kas arī ir galvenais slodzes elements. Paredzēts kā iesācējiem, tā profesionāļiem.

Ārstnieciskā vingrošana

Ārstnieciskā vingrošana īpaši piemērota ir tiem, kuriem ir nepieciešams saudzīgi atgūt kustību prieku dažādu mugurkaula saslimšanu gadījumos, pēc traumām, operācijām, sirds – asinsvadu slimību gadījumos, stājas korekcijai, kā arī stresa mazināšanai. Attīsta kakla, muguras, sānu, preses un iegurņa muskulatūru, veicot vingrojumus uz paklāja lielākoties ar savu ķermeņa svaru. Ārstnieciskās vingrošanas pamatā ir terapeitiski vingrinājumi, kas ir pamatelements visu veselības traucējumu gadījumā

Functional Teens

Jauniešiem vecumā no 12-17 gadiem. Vispārējās fiziskās sagatavotības treņiņi, kur ir iekļauti gan aerobās slodzes vingrinājumi, gan spēka vingrinājumi, dziļās muskulatūras nostiprināšana, koordinācijas attīstīšana, kustību pamatu apguve. Mainīgs intensitātes līmenis

CF WOD

Workout Of the Day jeb dienas treniņš. Crossfit tipa nodarbība sastāv no dažādu vingrinājumu kopuma (svarcelšana, ģimnastika, kardio), kas katrreiz mainās. Vingrinājumi var būt gan ar savu ķermeņa svaru, gan izmantojot dažādus palīglīdzekļus. Vidējas un augstas intensitātes.

Core + Mobility

Vidusdaļas un mobilitātes stiprinošoe treniņi

Family Fitness

Nodarbība visai ģimenei, kur vecāki darbojās kopā ar bērniem izpildot dažādus vienkāršus vingrinājumus.

Open Gym

Open Gym laikā brīvi var izmantot pieejamo zāles ekipējumu un darboties patstāvīgi

Booty Workout

Sēžas, iegurņa, kāju un vidusdaļas stiprinošie treniņi

whatsApp